Feeds:
Публікації
Коментарі

Archive for 03.10.2011

Йому єдиному
Тепер складаю вірші.
Бо все від нього йде:
І рими, і слова.
Хай наші почуття
Для когось з боку грішні,
Та тільки через них
Душа моя співа.
Люблю, люблю, люблю…
Ну, що із цим робити?
Не виривати ж серце із грудей?
Не нівечити мрій
Таємних квіти,
І не гасити полум’я очей?
Від долі не втечеш
І не втечу від нього.
Злилися у одне
І мрії, і серця.
На двох одне життя,
На двох одна дорога.
І радість назавжди,
І щастя без кінця.

Read Full Post »

Ти – моє сонечко (я – твоя квіточка),
Гарний, як соняшник, теплий, мов літечко.
Буду любити тебе і леліяти!
Більшого щастя мені не намріяти.

Read Full Post »

Спочатку тебе я намріяла,
А потім стріла. Треба ж так!
Недарма стільки років вірила,
Що пощастить колись однак.
Тобі вуста мої всміхаються,
Душа — в ряснім потоці мрій.
Як вірить в щось — усе збувається:
Теплом своїм мене зігрій.

Read Full Post »